Daarom blijven wij (volgens de richtlijnen van het RIVM) open voor onderhoud. Wel verzoeken we je om hiervoor een afspraak in te plannen. Heb je al een afspraak staan? Dan gaat deze gewoon door. Onze showrooms zijn op dit moment helaas niet geopend. Houd deze pagina goed in de gaten voor nieuwe updates en ontwikkelingen.
Neem contact op met de vestiging bij jou in de buurt of vul het formulier in via de werkplaatsafpsraak.
De afleveringen van de auto gaan vooralsnog gewoon door. Op dinsdag 15 december doen we dat nog vanuit onze showroom, maar daarna proberen we alle afleveringen op jouw voorkeurslocatie te doen. Mocht deze situatie veranderen dan laten wij u dit tijdig weten.
Houd er rekening mee dat het in ontvangst nemen van je nieuwe auto iets anders gaat dan je van ons gewend bent. Zo zal onze collega op dit moment niet naast je in de auto plaatsnemen om de belangrijkste functies van de auto met je door te nemen en uit te leggen. Dit omdat we met elkaar de anderhalve meter afstand moet houden. Eventuele vragen en verdere toelichting zullen we vooral op afstand toelichten. Denk hierbij aan telefonisch contact, maar ook videobellen (via bijvoorbeeld WhatsApp).
Ook bij aflevering van je auto geldt: Voel je je niet fit, laat ons het dan weten.
Mocht je gezondheidsklachten hebben, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. We maken dan een nieuwe afspraak met je.
De APK-termijn en de daarbij behorende regels gelden nog steeds. Dat betekent dus dat wanneer je APK binnenkort afloopt, je je auto tijdig moet laten keuren.
Onze werkplaatsen zijn gewoon open en onze monteurs werken hard om ervoor te zorgen dat je mobiel blijft. Al ingeplande afspraken kunnen gewoon door gaan. Daarnaast hebben we voldoende onderdelen op voorraad om de reparatie en het onderhoud aan je auto snel en professioneel uit te voeren. Uiteraard maken onze monteurs gebruik van stoelhoezen en ontsmetten we de versnellingspook, stuur, handrem, portiergrepen en de sleutels.
Ook wanneer je de melding voor auto-onderhoud in je dashboard ziet verschijnen, doe je er wijs aan hier niet te lang mee rond te blijven rijden en een afspraak in te plannen. Achterstallig onderhoud leidt vaak tot grote(re) problemen.
Kom je nu liever even niet naar onze vestiging, maar heeft je auto wel onderhoud nodig?
Ook dan zijn we er voor je en kun je gebruik maken van onze haal- en brengservice! Waarbij we zorgen dat je auto gehaald en gebracht wordt, zonder dat je in contact komt met een van onze collega’s.
NB De haal-/brengservice is ook mogelijk wanneer je je afspraak al in hebt gepland. Bel jouw Van den Brug vestiging en wij helpen je.
Plan bij voorkeur je onderhoudsbeurt online in. Dit is makkelijk en snel en kan 24 uur per dag. Dit doe je hier: online werkplaatsagenda.
Gezien de ruimte opzet van onze wachtruimtes op de vestigingen, is dit nog steeds mogelijk. Uiteraard worden ook deze plekken met grote regelmaat schoongemaakt.
Wel vragen we je om de richtlijnen van de RIVM, Rijksoverheid en GGD op te volgen zoals minimaal anderhalve meter afstand van elkaar te houden, geen lichamelijk contact te maken, thuis te blijven als je niet fit bent en de afspraak te verplaatsen. Mocht je onverhoopt toch moeten niezen of hoesten, doe dit dan in je elleboog, gebruik papieren zakdoekjes en was je handen regelmatig voor langere tijd met zeep.
Kom je nu zelf liever even niet naar onze vestiging, maar heeft je auto onderhoud nodig en woon je in de buurt?
Bijvoorbeeld omdat de APK afloopt, je auto nog op zomerbanden staat of het lampje voor onderhoud brandt? Dan bieden we je de mogelijkheid om de auto voor je op te halen en terug te brengen bij je thuis. Informeer tijdens het maken van je werkplaatsafspraak naar de mogelijkheden.
Het kopen van een andere auto kan natuurlijk nog steeds, maar vraagt wel wat meer creativiteit dan gebruikelijk. Onze showroom is op dit moment helaas gesloten, maar onze verkopers laten je graag alles zien van de auto die jij op het oog hebt. Zo kunnen we je wat extra foto's toesturen, maar het is natuurlijk ook mogelijk om te videobellen. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt over een auto en wij doen ons best om ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Weet jij genoeg van je volgende auto en wil je tot koop overgaan? Ook dat kan gewoon. Neem contact op met een van onze verkopers en we leveren de auto op de door jou gewenste locatie af.
Bekijk onze auto-voorraad | nieuw en occasions >
Is jouw zoektocht naar een andere auto net gestart nu je misschien extra tijd hebt en wil je weten wat je bij zou moeten leggen? Of heb je de auto van je dromen gespot en wil je van ons een scherpe offerte ontvangen?
Dan zorgen onze teams ervoor dat jouw vraag of verzoek nog binnen een werkdag beantwoord. Dat kan via e-mail, telefoon maar ook WhatsApp en online videobellen!
Moet ik voor een (aankoop)gesprek naar de showroom komen?
Wanneer je vragen hebt over een specifieke auto, dan ben je natuurlijk van harte welkom om deze aan ons te stellen. We snappen dat je dit het liefst veilig vanuit je huis doet. Stel daarom je autovraag telefonisch, in de chat, per mail of via een online videobelgesprek.
Onze verkoopadviseurs beantwoorden met alle plezier je vragen via online videobellen (met bijvoorbeeld Whatsapp, Zoom of Google). Waarbij we je natuurlijk ook alle specificaties van jouw droomauto in beeld (kunnen) laten zien.
Wanneer je je mogelijke nieuwe auto hebt gevonden, is de kans groot dat je dan een proefrit wil maken. Dit is nog steeds mogelijk door een op locatie georageniseerde proefrit.
Daarnaast is het mogelijk om met onze verkopers te videobellen om op deze manier een uitgebreide rondleiding van de auto te krijgen. Tevens krijg je op deze manier gelijk antwoord op al je vragen.
Klik op deze link om een videogesprek in te plannen.
> Binnen ons hele bedrijf, zowel voor als achter de schermen, volgen we de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met onze klanten 1,5 meter afstand bewaren.
> Bij een bezoek aan onze vestiging voor onderhoud van uw auto, is gebruik van een mondkapje verplicht.
> Op al onze vestigingen hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Denk bijvoorbeeld aan het extra schoonmaken van de balies, pinapparaten en deurklinken. Hetzelfde geldt voor het stuur, de versnellingspook, portiergrepen en sleutels van de auto's die voor een proefrit of zittest gebruikt zijn.
> Ook wanneer we aan je auto werken, nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en extra desinfecterende middelen om alle contactpunten (stuur, pook, deurgrepen, contactsleutel) te reinigen en ontsmetten. Het is daarnaast voor klanten niet toegestaan de werkplaatsen te betreden, zodat we alle risico's zoveel mogelijk beperken en vermijden.
> We zien er uiteraard streng op toe dat medewerkers thuis blijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts. Op deze wijze blijven we in staat jou onze vertrouwde service in een veilige omgeving te leveren.
> Heb je een afspraak bij ons staan, maar heb je koorts of ben je verkouden?
Blijf dan thuis, neem contact met ons op voor een nieuwe afspraak!
> Bij het afrekenen vragen wij je (contactloos) te betalen met de pin en niet met contant geld.
LET OP! Op dit moment kun je zelfs contactloos betalen bij bedragen tot € 100. Maak hier gebruik van.
Daarom hebben we wat leuke kleurplaten verzameld om te downloaden.
In de bijna 100 jaar van ons bestaan hebben we ervaren dat we samen sterker zijn. Ook in deze roerige tijden mag en kun je erop rekenen dat wij er zijn voor jou en je auto. Met deze inzet in gedachten vertrouwen we erop dat we ook deze uitdaging zullen overwinnen.