Auto's die volgens de fabrieksvoorwaarden bij Van den Brug onderhouden zijn, hebben recht op de zogenoemde mobiliteitsgarantie en de bijbehorende mobiliteitsservice. Dit wordt ook wel pechhulp genoemd en bieden we 24 uur per dag, 7 dagen per week in bijna heel Europa.
De dealerstempels in jouw onderhoudsboekje of het Digitaal Service Plan vormen het bewijs dat je recht hebt op mobiliteitsgarantie. Zo ga je met een gerust gevoel de weg op en op vakantie.
Audi Mobiliteitsservice: 088-0330108
Volkswagen (Bedrijfswagens) Mobiliteitsservice: 088-0330109
SEAT Mobiliteitsservice: 088-0330106
Škoda Mobiliteitsservice: 088-0330107
De kracht van onze mobiliteitsservice is de (inter)nationale samenwerking van Volkswagen-, Audi-, SEAT- en Skoda-dealers. Na jouw telefoontje wordt de dichtstbijzijnde merkdealer of de ANWB Wegenwacht ingeschakeld.
Bij stranding op een Nederlandse snelweg of N-weg zul je - na inschakeling van onze pechhulp- altijd worden geholpen door de ANWB-wegenwacht.
De vernieuwde servicebus is van alle gemakken voorzien om direct te hulp te kunnen schieten als er iemand pechhulp nodig heeft. Altijd al willen weten wat er in een servicebus te vinden is? Bekijk de video waarin Edwin Boon je meeneemt door de bus heen.
Soms kan het zijn dat er pech of schade aan je auto ontstaat, die niet onder onze mobiliteitsgarantie valt. Ook dan zijn we er om je weer op weg te helpen. De kosten van deze (vervolg)hulpverlening en eventuele reparatie zijn dan echter voor je eigen rekening cq kun je mogelijkerwijs verhalen op de verzekering.
Voorbeelden pechsituaties ZONDER mobiliteitsgarantie:
> Lege accu door eigen toedoen
> Lege tank of verkeerde brandstof getankt
> Sleutel in afgesloten auto achterlaten
> Vastgevroren onderdelen
> Naderhand onjuist ingebouwde accessoires
> Ongeval of de gevolgen daarvan
> Diefstal of poging tot diefstal