Pechhulp (mobiliteitsservice)

Pechhulp (mobiliteitsservice)

Met een gerust gevoel op weg

Auto's die volgens de fabrieksvoorwaarden bij Van den Brug onderhouden zijn, hebben recht op de zogenoemde mobiliteitsgarantie en de bijbehorende mobiliteitsservice. Dit wordt ook wel pechhulp genoemd en bieden we 24 uur per dag, 7 dagen per week in bijna heel Europa.

De dealerstempels in jouw onderhoudsboekje of het Digitaal Service Plan vormen het bewijs dat je recht hebt op mobiliteitsgarantie. Zo ga je met een gerust gevoel de weg op en op vakantie. 

Nummers mobiliteitsservice

Audi Mobiliteitsservice: 0800-2834 4857
Volkswagen Mobiliteitsservice: 0800-555 7000
SEAT Mobiliteitsservice: 0800-024 2500
ŠKODA Mobiliteitsservice: 0800-023 0024
VW Bedrijfswagens Mobiliteitsservice: 0800-555 7000

De kracht van onze mobiliteitsservice is de (inter)nationale samenwerking van Volkswagen-, Audi-, SEAT- en SKODA-dealers. Na jouw telefoontje wordt de dichtstbijzijnde merkdealer of de ANWB Wegenwacht ingeschakeld.

Bij stranding op een Nederlandse snelweg of N-weg zul je - na inschakeling van onze pechhulp- altijd worden geholpen door de ANWB-wegenwacht. 

Wij helpen je als je strandt met pech

Soms kan het zijn dat er pech of schade aan je auto ontstaat, die niet onder onze mobiliteitsgarantie valt. Ook dan zijn we er om je weer op weg te helpen. De kosten van deze (vervolg)hulpverlening en eventuele reparatie zijn dan echter voor je eigen rekening cq kun je mogelijkerwijs verhalen op de verzekering.

Voorbeelden pechsituaties ZONDER mobiliteitsgarantie:
> Lege accu door eigen toedoen
> Lege tank of verkeerde brandstof getankt
> Sleutel in afgesloten auto achterlaten
> Vastgevroren onderdelen
> Naderhand onjuist ingebouwde accessoires
> Ongeval of de gevolgen daarvan
> Diefstal of poging tot diefstal