Uitbreiding partnership bij sc Heerenveen

24 augustus 2021

Nieuwe stoelen in dug-outs voor spelers door partnership met Van den Brug en Friesland Lease

Van den Brug en Friesland Lease zijn al decennia de mobiliteitspartner van voetbalclub sc Heerenveen. Deze samenwerking tussen deze drie grote spelers met Fries roots smaakt naar meer en daarom is het bestaande partnership met ingang van seizoen 2021/22 uitgebreid.

Met deze uitbreiding van het sponsorcontract is de vernieuwing van beide dug-outs voor de spelende voetbalteams EN een compleet nieuwe en unieke sponsordug-out in het Abe Lenstra stadion gerealiseerd. De dug-outs zijn zaterdag 21 augustus tijdens de eerste thuiswedstrijd van de competitie, sc Heerenveen tegen RKC Waalwijk, in gebruik genomen.

 

Unieke dug-out voor toeschouwers aan rand voetbalveld

De uitbreiding van het partnership heeft ook een unieke feature opgeleverd. Langs de lijn, dus op de rand van het veld, realiseert sc Heerenveen nu namelijk een extra dug-out, speciaal voor beide sponsoren. Van den Brug en Friesland Lease kunnen met deze vijf eersterang zitplaatsen aan hun gasten een unieke wedstrijdervaring bieden.

"Trots dat we een zichtbare verbetering hebben kunnen realiseren door uitbreiding van het partnership."

Tjeerd Adema
algemeen directeur Van den Brug

Teamfoto Nieuwe Dugout Partnership Sc Heerenveen Met Sponsor Vandenbrug

Gezamenlijke drive voor een beter resultaat

"Bij Van den Brug willen we de beste autodealer van het Noorden en ver daar buiten zijn. Net zoals sc Heerenveen de trots van het Noorden wil zijn en blijven. De drive en ambitie die sc Heerenveen op en buiten het veld heeft om beter te worden en te zijn, herkennen we. Ook wij gaan iedere dag voor een nog beter resultaat.
We zijn ontzettend trots dat we ons bestaande sponsorcontract en partnership met sc Heerenveen hebben kunnen uitbreiden. Niet alleen voor onszelf, maar in de eerste plaats voor de mensen die naar ons toe te komen. Je kunt het alleen goed hebben, maar samen zijn we beter."

- Tjeerd Adema, algemeen directeur Van den Brug

Ambitie tot verduurzaming wagenpark sc Heerenveen

Vanuit de bestaande partnership zijn Van den Brug en Friesland Lease al 'supplier' van de auto's voor spelers en staf binnen sc Heerenveen. Vanuit de voetbalclub is MVO en duurzaam ondernemen een belangrijke pijler, waarbij zeker ook gekeken wordt naar het wagenpark.

"Een van de MVO-pijlers bij sc Heerenveen is de verduurzaming van ons wagenpark. Een complexe kwestie, waarbij we gelukkig kunnen bouwen op de kennis van onze mobiliteitspartners Van den Brug en Friesland Lease. Zo stimuleren we onze staf en spelers zoveel mogelijk om met hybride of volledig elektrische auto's te rijden. Dankzij onze samenwerking kunnen we daarbij kiezen uit een breed scala premium merken, zoals Volkswagen, Audi, SEAT en ŠKODA."

Martin Koopman
commercieel manager sc Heerenveen

Elektrisch rijden de norm bij sc Heerenveen

De partnership bij Van den Brug is een samenwerking tussen Van den Brug en leasemaatschappij Friesland Lease. 

"We werken bij Friesland Lease aan een toekomst, waar mobiliteit altijd schoner, slimmer en vitaler kan. Door Corona ziet iedereen dat schone lucht en vitaliteit belangrijk zijn. Dat plus het feit dat er steeds minder en bewuster gereden wordt, maakt dat veel mensen nu overstappen naar elektrisch rijden.
Het maakt ons trots dat sc Heerenveen de toekomst ook zo ziet en de ambitie heeft uitgesproken om het volledige wagenpark te verduurzamen en te vervangen door elektrische en hybride modellen van Volkswagen, Audi en SKODA. 

Mirjam Marinus
manager marketing & hr Friesland Lease